Stosunek nauczycieli i rodziców do zmian we wczesnej edukacji w Polsce na przykładzie reformy wprowadzającej obniżenie wieku realizacji obowiązku szkolnego z 7. do 6. roku życia

Barbara Kurowska

Autorka podjęła się opracowania tematu związanego z reformowaniem systemu oświaty w zakresie szkolnictwa podstawowego w Polsce. Uwagę skoncentrowała na reformie oświatowej – organizacji oświaty w Polsce – w latach 2000–2014, zaś w szczególności w latach szkolnych 2014/2015 i 2015/2016. Przeanalizowała wyniki badań nie tylko jako badaczka uniwersytecka, ale także jako znawczyni realiów praktyki wychowywania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, doświadczona praktyczka nauczycielska, to dało jej szersze pole do interpretowania wyników i opracowania wskazówek dla kadry nauczającej i polityków oświatowych.

ISBN 978-83-8084-524-4
ISSN 2450-7865
rok wydania 2020
format B5
oprawa miękka
stron 335
cena 23,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Aktywność edukacyjna i społeczna kobiet w okresie późnej starości
Katarzyna Białożyt

Autorka podjęła próbę zbadania aktywności edukacyjnej i społecznej kobiet w wieku 75–89 lat zamieszkujących aglomeracje miejskie. Problemem głównym uczyniono pytanie: „Jaka jest aktywność społeczna i edukacyjna kobiet po 75. roku życia zamieszkujących aglomeracje miejskie?”.... więcej »

cena 24,00 zł
Aktywny zawodowo nauczyciel i jego poczucie jakości życia. Wybrane aspekty
Olga Wyżga

Książka powinna zainteresować zarówno pedagogów pracy, jak i pedeutologów, stanowi bowiem solidne studium dotyczące jakości życia nauczycieli, którzy w obecnych czasach uwikłani są w różnego rodzaju dylematy. więcej »

cena 17,00 zł
Dziecko w świecie miary. Kształtowanie pojęć: długości, pola, objętości, masy, czasu i temperatury w edukacji elementarnej
Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder

Książka składa się z dwóch części. Pierwsza pozwala zapoznać się z pojęciami dotyczącymi jednostek miary. Druga dotyczy dydaktycznych koncepcji kształtowania pojęcia miary. Może posłużyć nie tylko nauczycielom, ale też wszystkim, którzy mają dzieci w wieku przedszkolnym i... więcej »

cena 17,00 zł
Rozwój systemu fonetyczno-fonologicznego u dzieci w wieku przedszkolnym (wybrane zagadnienia)
Alicja Kabała

Autorka podejmuje znany na gruncie językoznawstwa, psychologii i logopedii problem rozwoju mowy dziecka. Nowością w prezentowanym ujęciu jest pogłębienie wiedzy na temat etiologii opóźnień i zaburzeń artykulacji u dzieci w okresie rozwoju mowy. Wskazanie możliwości wpływu procesu... więcej »

cena 16,00 zł
Szkoła polska od XVIII do XXI wieku
Ryszard Ślęczka, Anna Włoch, Justyna Wojniak (red.)

Książka porusza ważną zarówno z punktu widzenia badań naukowych, jak i względów społeczno-kulturowych problematykę związaną z dziejami oświaty w Polsce w ostatnich trzech wiekach. Zakres tematyczny tekstów – oprócz jednego, który ma naturę pedagogiczną – mieści się w... więcej »

cena 25,00 zł
W kręgu rodziny epok dawnych. Przemoc
Bożena Popiołek, Agnieszka Chłosta-Sikorska, Marcin Gadocha (red.)

Książka stanowi zbiór 24 tekstów, których motywem wspólnym jest przemoc w rozmaitych odmianach. Zakres chronologiczny opracowań jest bardzo szeroki. W tomie można spotkać się z bardzo zróżnicowaną perspektywą badawczą. Część autorów skupia się na ujęciu wręcz... więcej »

cena 25,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor