Zaprezentowany zbiór artykułów zawiera różny zakres tematyczny, pozwala spojrzeć na zmianę w organizacjach różniących się między sobą w zakresie realizacji celów. Ta różnorodność daje możliwość prześledzenia kierunku zachodzących w nich zmian, co może zwiększyć ich efektywność, a w konsekwencji zaufanie do nich. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno teoretyków opisujących procesy organizacyjne i narzędzia zarządzania zmianą, jak również badaczy i naukowców, a przede wszystkim do władz, kadr zarządzających oraz polityków, którzy mają realny wpływ i możliwości implementowania proponowanych rozwiązań, ścieżek zmian i realizacji
Książka powinna zainteresować zarówno pedagogów pracy, jak i pedeutologów, stanowi bowiem solidne studium dotyczące jakości życia nauczycieli, którzy w obecnych czasach uwikłani są w różnego rodzaju dylematy. więcej »
Artyści i sceny… to praca interdyscyplinarna – choć z wyraźnym przechyłem w stronę analiz okołoliterackich – podejmująca różnorodną tematykę: od estetyki i performatywności, poprzez elementy historii gatunku, po wyrafinowane studia nad inspiracjami i toposami metalowych opowieści.
Zamieszczone w tomie teksty dotyczą struktur państwa (Polski i Białorusi), węziej kwestii duchowości, postaw religijnych młodzieży studenckiej i rodziny, seksualności, dysfunkcji w relacjach społecznych, sytuacji osób dotkniętych skutkami chorób. Prezentują zatem zróżnicowaną... więcej »
Publikacja jest próbą całościowego, holistycznego ujęcia uczenia się i rozwoju człowieka w biegu życia. Składa się z dziesięciu rozdziałów powiązanych ze sobą problemami pojawiającymi się od dzieciństwa do starości. więcej »
Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz... więcej »
Książka składa się z dwóch części. Pierwsza pozwala zapoznać się z pojęciami dotyczącymi jednostek miary. Druga dotyczy dydaktycznych koncepcji kształtowania pojęcia miary. Może posłużyć nie tylko nauczycielom, ale też wszystkim, którzy mają dzieci w wieku przedszkolnym i... więcej »