Kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym

Celestyna Grzywniak, Beata Sufa, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Kompetencje społeczne w dużym stopniu wpływają na osiąganie sukcesów w życiu szkolnym, a później zawodowym, dlatego tak ważne jest ich rozwijanie już u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Książka w sposób jasny i klarowny analizuje, wyjaśnia i przekonuje czytelnika o potrzebie zwracania uwagi na ten problem. Korzystać z niej mogą nie tylko osoby profesjonalnie zajmujące się dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, ale również nauczyciele akademiccy, studenci kierunków psychologicznych i pedagogicznych, a także rodzice dzieci rozpoczynających edukację szkolną.

ISBN 978-83-8084-356-1
ISSN 2450-7865
rok wydania 2019
format B5
oprawa miękka
stron 134
cena 16,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Małżeństwo i rodzina w procesie przemian sekularyzacyjnych
Teresa Zbyrad

Autorka podejmuje zagadnienie sekularyzacji i jej wpływu na małżeństwo i rodzinę. Wychodząc od opisu znaczenia i miejsca religii w życiu indywidualnym i społecznym, wskazuje na źródła i przejawy sekularyzacji. Następnie ukazuje obraz małżeństwa i rodziny w kulturze chrześcijańskiej...

cena 30,00 zł
Patologie społeczne i zagrożenia w rodzinie
Sylwester Bębas

Książka stanowi naukową refleksję nad zagadnieniem patologii społecznych i zagrożeń w rodzinie. Problematyka pracy pozwala wskazać jej cele – analizę patologii i zagrożeń występujących we współczesnych rodzinach. więcej »

cena 21,00 zł
Pojęcie funkcji. Wiedza przedmiotowa nauczyciela matematyki
Mirosława Sajka

Treść książki koncentruje się wokół dwóch głównych kręgów tematycznych. Jeden z nich poświęcony jest kluczowemu dla matematyki pojęciu funkcji, jego poznaniu i rozumieniu, drugi zaś – teoretycznym, badawczym i praktycznym aspektom wiedzy przedmiotowej nauczycieli potrzebnej do... więcej »

cena 16,00 zł
Aktywność edukacyjna i społeczna kobiet w okresie późnej starości
Katarzyna Białożyt

Autorka podjęła próbę zbadania aktywności edukacyjnej i społecznej kobiet w wieku 75–89 lat zamieszkujących aglomeracje miejskie. Problemem głównym uczyniono pytanie: „Jaka jest aktywność społeczna i edukacyjna kobiet po 75. roku życia zamieszkujących aglomeracje miejskie?”.... więcej »

cena 24,00 zł
Aktywny zawodowo nauczyciel i jego poczucie jakości życia. Wybrane aspekty
Olga Wyżga

Książka powinna zainteresować zarówno pedagogów pracy, jak i pedeutologów, stanowi bowiem solidne studium dotyczące jakości życia nauczycieli, którzy w obecnych czasach uwikłani są w różnego rodzaju dylematy. więcej »

cena 17,00 zł
Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do starości
Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek (red.)

Publikacja jest próbą całościowego, holistycznego ujęcia uczenia się i rozwoju człowieka w biegu życia. Składa się z dziesięciu rozdziałów powiązanych ze sobą problemami pojawiającymi się od dzieciństwa do starości. więcej »

cena 24,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor