Wybrane zagadnienia filozoficzne dydaktyki i pedagogiki

Kazimierz Mrówka, Dariusz Gzyra, Michał Haraburda, Marcin Murzyn (red.)

Monografia zawiera artykuły, których autorki i autorzy są wrażliwi na trudności, jakie stwarza obecna organizacja szkolnictwa w Polsce i proponują sposoby ich przezwyciężenia. Wszystkich łączy świadomość, iż u podstaw każdego systemu edukacyjnego leżą koncepcje filozoficzne psychicznego rozwoju uczniów, kierunku przemian społecznych i kulturowych, a także obustronnych stosunków między państwem, grupami społecznymi i jednostkami.

ISBN 978-83-8084-352-3
ISSN 2450-7865
rok wydania 2019
format A5
oprawa miękka
stron 180
cena 16,00 zł
DO KSIĘGARNI

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Pojęcie funkcji. Wiedza przedmiotowa nauczyciela matematyki
Mirosława Sajka

Treść książki koncentruje się wokół dwóch głównych kręgów tematycznych. Jeden z nich poświęcony jest kluczowemu dla matematyki pojęciu funkcji, jego poznaniu i rozumieniu, drugi zaś – teoretycznym, badawczym i praktycznym aspektom wiedzy przedmiotowej nauczycieli potrzebnej do... więcej »

opracowanie Prekursor