Troski egzystencjalne w starości. Ujęcie geragogiczne

Artur Fabiś

Autor stawia pytanie o postawy osób zbliżających się do kresu swojego życia wobec najgłębiej ukrytych niepokojów wywołanych skończonością człowieka i o sposoby radzenia sobie z nimi. By na nie odpowiedzieć, podejmuje badania pozwalające na dokonanie głębokiego wglądu w problematykę trosk egzystencjalnych badanych osób (lęk tanatyczny, samotność, cierpienie, sens i bezsens życia, bilans życiowy) oraz sposobów doświadczania własnej starości. Prace Monograficzne 862

ISBN 978-83-8084-198-7
ISSN 0239-6025
rok wydania 2018
format B5
oprawa miękka
stron 418
cena 34,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych
Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder (red.)

Autorzy rozważają wielorakie konteksty wczesnej edukacji, koncentrując się na dziecku i jego aktywności w obszarze edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, technicznej i regionalnej. Podejmują też temat funkcjonowania świetlic szkolnych i wzajemnych relacji nauczycieli i... więcej »

cena 16,00 zł
Gerontologia społeczna i oświatowa. Zarys problematyki
Zofia Szarota

Autorka jest jednym z najwybitniejszych w naszym kraju znawców problematyki gerontologii społecznej i oświatowej. Niniejsza praca ma charakter podręcznikowy. Osoby zajmujące się gerontologią znajdą w niej rzetelny przegląd literatury dotyczącej starości. Nauczą się podstaw... więcej »

cena 12,00 zł
Możliwości terapii i wsparcia osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzin
Maria Kościółek, Danuta Wolska

Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-praktyczny i jest wyrazem poszukiwań zmian społecznych w pedagogice specjalnej. Stanowi ważny i udokumentowany analizami teoretyczno-badawczymi wkład w rozwój współczesnej teorii i praktyki terapii i wsparcia osób z głęboką niepełnosprawnością...

Objaw – znak – kod. Rozważania w kontekście prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka
Małgorzata Mądry-Kupiec, Ewa Zawisza, Ewa Śliwa

Książka składa się z kilku części, w których omówiono zagadnienia związane z kategorią objawu u dziecka. Pierwsza część zawiera merytoryczne wprowadzenie w system definicyjno-pojęciowy, oparty na wybranych koncepcjach nauk społecznych. Zwraca się tu szczególną uwagę na... więcej »

cena 19,00 zł
Zarys audiofonologii edukacyjnej
Anna Czyż, Katarzyna Plutecka (red.)

Monografia napisana z myślą o współczesnych terapeutach specjalizujących się we wspieraniu rozwoju i funkcjonowania osób z uszkodzonym słuchem, uwzględniająca osiągnięcia techniki i medycyny XX i XXI w. W książce omówiono między innymi komunikowanie się za pomocą języka, proces...

cena 29,00 zł
opracowanie Prekursor