Objaw – znak – kod. Rozważania w kontekście prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka

Małgorzata Mądry-Kupiec, Ewa Zawisza, Ewa Śliwa

Książka składa się z kilku części, w których omówiono zagadnienia związane z kategorią objawu u dziecka. Pierwsza część zawiera merytoryczne wprowadzenie w system definicyjno-pojęciowy, oparty na wybranych koncepcjach nauk społecznych. Zwraca się tu szczególną uwagę na rozszyfrowanie objawu u dziecka w relacji z dorosłym. Kolejne części zawierają analizę objawów występujących u dzieci o nienormatywnym rozwoju i takich, które znalazły się w kryzysowej sytuacji życiowej.

ISBN 978-83-8084-119-2
ISSN 0239-6025
rok wydania 2018
format A5
oprawa miękka
stron 190
cena 19,00 zł
DO KSIĘGARNI

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Diagnoza małego dziecka. Konteksty interdyscyplinarne
Barbara Cygan

Autorka wpisuje się swą publikacją w obszar rozwiązań praktycznych ważnych dla pedagogiki, szczególnie w kontekście znaczenia diagnozy interakcyjnej oraz wspomagania i wspierania dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi, co pokazuje w zamieszczonym w książce case study. więcej »

cena 21,00 zł
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych
Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder (red.)

Autorzy rozważają wielorakie konteksty wczesnej edukacji, koncentrując się na dziecku i jego aktywności w obszarze edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, technicznej i regionalnej. Podejmują też temat funkcjonowania świetlic szkolnych i wzajemnych relacji nauczycieli i... więcej »

cena 16,00 zł
Aktywny zawodowo nauczyciel i jego poczucie jakości życia. Wybrane aspekty
Olga Wyżga

Książka powinna zainteresować zarówno pedagogów pracy, jak i pedeutologów, stanowi bowiem solidne studium dotyczące jakości życia nauczycieli, którzy w obecnych czasach uwikłani są w różnego rodzaju dylematy. więcej »

cena 17,00 zł
Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do starości
Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek (red.)

Publikacja jest próbą całościowego, holistycznego ujęcia uczenia się i rozwoju człowieka w biegu życia. Składa się z dziesięciu rozdziałów powiązanych ze sobą problemami pojawiającymi się od dzieciństwa do starości. więcej »

cena 24,00 zł
Dziecko w świecie miary. Kształtowanie pojęć: długości, pola, objętości, masy, czasu i temperatury w edukacji elementarnej
Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder

Książka składa się z dwóch części. Pierwsza pozwala zapoznać się z pojęciami dotyczącymi jednostek miary. Druga dotyczy dydaktycznych koncepcji kształtowania pojęcia miary. Może posłużyć nie tylko nauczycielom, ale też wszystkim, którzy mają dzieci w wieku przedszkolnym i... więcej »

Kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym
Celestyna Grzywniak, Beata Sufa, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Kompetencje społeczne w dużym stopniu wpływają na osiąganie sukcesów w życiu szkolnym, a później zawodowym, dlatego tak ważne jest ich rozwijanie już u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Książka w sposób jasny i klarowny analizuje, wyjaśnia i przekonuje czytelnika o potrzebie zwracania...

cena 16,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor