Monografia poświęcona jest wpływowi, jaki mają na nauczenie, uczenie się oraz pracę szkół egzaminy państwowe z języka obcego. Adresowana jest do nauczycieli języka angielskiego, dyrektorów szkół, lokalne władze oświatowe, uczniów, rodziców, osoby odpowiedzialne za politykę oświatową czy studentów wyższych uczelni oraz nauczycieli akademickich. Prace Monograficzne 820
Publikacja jest znaczącym głosem w dyskusji o roli nauczyciela we współczesnym wielokulturowym świecie. Tłem dla prowadzonych przez autorów tego zbioru rozważań jest obecna sytuacja społeczno-kulturowa, w jakiej przyszło pracować nauczycielom. Książka inspiruje do uważnego spojrzenia...
Książka jest przykładem pracy naukowej prowadzącej Czytelnika od ogólnych rozważań na temat istoty edukacji, poprzez własny pomysł na łączenie tradycyjnej dydaktyki z możliwościami nowych mediów, po przykłady ich praktycznego zastosowania i rekomendację przydatnych nauczycielowi... więcej »
[Nowoczesna Szkoła nr 11] więcej »
Publikacja składa się z trzynastu tekstów, które na pozór dotyczą dość różnych kwestii. Pięć wiąże się bezpośrednio z obecną w tytule ideą wiedzy negatywnej. Pozostałe zaś odnoszą się do kwestii zasobów oraz bardzo współczesnych problemów wynikających z rozwoju... więcej »
Monografia poświęcona jest teoretyczno-praktycznym podstawom konstruowania programów psychoedukacyjnych w pracy z osobami z niepełnosprawnością, rozwijaniu zasobów osobowościowych dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością, wspieraniu rozwoju psychomotorycznego osób z różnymi... więcej »