Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się

Anna Szkolak-Stępień

Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni, logopedzi, terapeuci, pracownicy oświaty i wszyscy zainteresowani problematyką diagnozy i postępowania diagnostycznego. Prace Monograficzne 785

ISBN 978-83-8084-033-1
ISSN 0239-6025
rok wydania 2017
format B5
oprawa miękka
stron 136
cena 17,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Programowanie języka w terapii logopedycznej na przykładzie rozwoju języka dzieci niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Monografia traktuje o biologicznych podstawach nabywania języka ze szczególnym zwróceniem uwagi na odbiór i przetwarzanie informacji językowych, także w zależności od lateralizacji słuchowej w przypadku osób z uszkodzonym słuchem. Podkreślono rolę języka w rozwoju funkcji poznawczych...

cena 27,00 zł
Edukacja przyrodnicza drogą podwyższania świadomości środowiskowej społeczeństwa
Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska (red.)

W monografii przedstawiono naukowe, przyrodnicze, społeczne i pedagogiczne podstawy współczesnych działań zmierzających do zapewnienia zrównoważonego istnienia życia na Ziemi. Głównym celem jest zwrócenie uwagi na konieczność kształtowania świadomego stosunku człowieka do... więcej »

cena 22,00 zł
Razem czy osobno? Współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne
Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa (red.)

Praca stanowi ważny głos w społecznej dyskusji na temat wspólnej przestrzeni edukacyjnej w perspektywie przemian kulturowych i cywilizacyjnych. Analizuje wybrane aspekty życia społecznego w kontekstach ich wzajemnego przenikania, przystosowania, integracji, wspierania i uzupełniania.... więcej »

cena 19,00 zł
Wizja świata – wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej
Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Publikacja ukazuje różne obszary kształcenia doświadczeń, wiedzy i rozwoju dziecka, uwzględniając współczesne potrzeby małego odbiorcy, treści nauczania, metody i formy pracy najbardziej efektywne, które są prezentowane w teorii i praktyce pedagogicznej. Autorzy prezentują krytyczną...

cena 24,00 zł
Boom i McOndo. Wokół nowej prozy hispanoamerykańskiej
Marcin Sarna

Książka stanowi interdyscyplinarne studium, a przedstawione w niej spojrzenie na wymianę pokoleń w prozie iberoamerykańskiej z pewnością może zainteresować szerokie grono czytelników. Autor proponuje miłośnikom literatury latynoskiej cenny klucz, który pozwala czytać tę literaturę w...

cena 29,00 zł
iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki. Ewolucja, antynomie, konteksty
Katarzyna Potyrała

Opracowanie jest próbą określenia stopnia synergii nowych mediów i dydaktyki, jako czynników uczestniczących w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy. Jest jednocześnie próbą stawiania pytań o przyszłość edukacji i o kształcenie przedmiotowe w teraźniejszości, która jest... więcej »

cena 29,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor