Programowanie języka w terapii logopedycznej na przykładzie rozwoju języka dzieci niesłyszących

Zdzisława Orłowska-Popek

Monografia traktuje o biologicznych podstawach nabywania języka ze szczególnym zwróceniem uwagi na odbiór i przetwarzanie informacji językowych, także w zależności od lateralizacji słuchowej w przypadku osób z uszkodzonym słuchem. Podkreślono rolę języka w rozwoju funkcji poznawczych małego dziecka, jak i budowaniu tożsamości i możliwości samorealizacji na różnych polach. Prace Monograficzne 801

ISBN 978-83-8084-072-0
ISSN 0239-6025
rok wydania 2017
format A5
oprawa miękka
stron 236
cena 27,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się
Anna Szkolak-Stępień

Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni,... więcej »

cena 17,00 zł
Edukacja przyrodnicza drogą podwyższania świadomości środowiskowej społeczeństwa
Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska (red.)

W monografii przedstawiono naukowe, przyrodnicze, społeczne i pedagogiczne podstawy współczesnych działań zmierzających do zapewnienia zrównoważonego istnienia życia na Ziemi. Głównym celem jest zwrócenie uwagi na konieczność kształtowania świadomego stosunku człowieka do... więcej »

cena 22,00 zł
Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla...

cena 24,15 zł
Kompetencje leksykalne uczniów w młodszym wieku szkolnym w Polsce i na Litwie (studium statystyczno-kognitywne)
Jovita Vaškevič-Buś

Autorka porównała słownictwo uczniów w młodszym wieku szkolnym w Polsce i na Litwie. Odpowiedziała na pytanie, jaki jest zasób słownictwa oraz w jaki sposób polskie i litewskie dzieci konceptualizują obraz świata. Książka wpisuje się w badania kwantytatywne słownictwa uczniów, ich...

cena 16,00 zł
Nauka czytania krok po kroku. Jak przeciwdziałać dysleksji
Jadwiga Cieszyńska

Praca będąca rezultatem wieloletnich doświadczeń logopedycznych autorki, prowadzonych przez nią badań i poszukiwań skutecznych metod nauczania dzieci czytania, a także gruntownej znajomości zagadnień z zakresu logopedii i dziedzin pokrewnych. W książce obok rozdziałów o charakterze...

cena 19,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor