Programowanie języka w terapii logopedycznej na przykładzie rozwoju języka dzieci niesłyszących

Zdzisława Orłowska-Popek

Monografia traktuje o biologicznych podstawach nabywania języka ze szczególnym zwróceniem uwagi na odbiór i przetwarzanie informacji językowych, także w zależności od lateralizacji słuchowej w przypadku osób z uszkodzonym słuchem. Podkreślono rolę języka w rozwoju funkcji poznawczych małego dziecka, jak i budowaniu tożsamości i możliwości samorealizacji na różnych polach. Prace Monograficzne 801

ISBN 978-83-8084-072-0
ISSN 0239-6025
rok wydania 2017
format A5
oprawa miękka
stron 236
cena 27,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się
Anna Szkolak-Stępień

Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni,... więcej »

cena 17,00 zł
Edukacja przyrodnicza drogą podwyższania świadomości środowiskowej społeczeństwa
Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska (red.)

W monografii przedstawiono naukowe, przyrodnicze, społeczne i pedagogiczne podstawy współczesnych działań zmierzających do zapewnienia zrównoważonego istnienia życia na Ziemi. Głównym celem jest zwrócenie uwagi na konieczność kształtowania świadomego stosunku człowieka do... więcej »

cena 22,00 zł
Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej – metoda krakowska
Jadwiga Cieszyńska, Zdzisława Orłowska-Popek, Marta Korendo (red.)

Zebrane w tomie artykuły dotyczą zagadnień niezwykle istotnych dla środowisk zainteresowanych problemami diagnozy i terapii logopedycznej oraz funkcjonowania psychospołecznego osób dotkniętych zaburzeniami mowy. Treści skupiają się wokół trzech bloków tematycznych: bilingwizmu,... więcej »

cena 25,20 zł
Boom i McOndo. Wokół nowej prozy hispanoamerykańskiej
Marcin Sarna

Książka stanowi interdyscyplinarne studium, a przedstawione w niej spojrzenie na wymianę pokoleń w prozie iberoamerykańskiej z pewnością może zainteresować szerokie grono czytelników. Autor proponuje miłośnikom literatury latynoskiej cenny klucz, który pozwala czytać tę literaturę w...

cena 29,00 zł
Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla...

cena 24,15 zł
Jak małe dziecko poznaje rzeczywistość. O zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie
Agnieszka Lasota

Książka ma przybliżyć czytelnikom – psychologom, studentom, rodzicom – sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą komunikatów – zarówno językowych, jak i niejęzykowych....

cena 22,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor