Projektowanie informacji w przestrzeni biblioteki

Barbara Kamińska-Czubała, Stanisław Skórka (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

Tematyka projektowania informacji w działalności bibliotek nie była dotychczas często poruszana w krajowej literaturze przedmiotu, dlatego też należy docenić wysiłek autorów tekstów składających się na niniejszy tom. Próbują oni odpowiedzieć na ważne pytania: Jak projektuje się informację dla określonych odbiorców? Czy i jak wspierać użytkowników w zaspokajaniu ich ciekawości świata? Jaki wpływ na działalność informacyjną mają jej bezpośredni odbiorcy? Praca została podzielona na cztery części: I. Zagadnienia ogólne, II. Dobre praktyki, III. Projektowanie dla odbiorcy, IV. Udostępnianie informacji.

ISBN 978-83-8084-057-7
rok wydania 2017
format B5
oprawa miękka
stron 294
cena 26,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Bibliotekarz 2.0. Nowe technologie. Nowe wyzwania
Stanisław Skórka, Michał Rogoż (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

W niniejszym tomie zebrane zostały teksty dotyczące przede wszystkim technologicznych kompetencji bibliotekarzy, omawiające wszechstronnie takie zagadnienia, jak wpływ mediów społecznościowych na pracę bibliotekarza i rozwój usług bibliotecznych, nowe formy doskonalenia zawodowego,... więcej »

cena 27,00 zł
Bibliotekarz 2.0. Nowoczesność na bazie tradycji
Stanisław Skórka, Michał Rogoż (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

Zbiór artykułów podejmujących aktualny i budzący wiele kontrowersji temat kierunków rozwoju profesji bibliotekarza oraz roli i miejsca nowoczesnej biblioteki w czasach dominacji sieci globalnej. Autorzy kładą nasick na umiejętnosci istotne w każdej dobrze rozwijającej się instytucji,...

cena 29,00 zł
Federacja Rosyjska i Republika Białoruś na przełomie XX i XXI wieku. Studium historyczno-polityczno-gospodarcze
Robert Kłaczyński

Przedmiotem monografii jest określenie roli i miejsca, jakie Federacja Rosyjska i Republika Białoruś zajmowały w ostatniej dekadzie XX wieku oraz w pierwszej dekadzie XXI stulecia w kształtowaniu ładu międzynarodowego, zwłaszcza na obszarze europejskiej części byłego ZSRR. Autor... więcej »

cena 24,00 zł
iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki. Ewolucja, antynomie, konteksty
Katarzyna Potyrała

Opracowanie jest próbą określenia stopnia synergii nowych mediów i dydaktyki, jako czynników uczestniczących w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy. Jest jednocześnie próbą stawiania pytań o przyszłość edukacji i o kształcenie przedmiotowe w teraźniejszości, która jest... więcej »

cena 29,00 zł
Kultura pedagogiczna rodziców w społeczeństwie informacyjnym
Małgorzata Bereźnicka

Monografia ma walory poznawcze i praktyczne. W części teoretycznej przedstawiono zagadnienia związane ze społeczeństwem informacyjnym, kulturą pedagogiczną i pedagogizacją rodziców w Polsce. Część druga ma charakter empiryczny; na podstawie badań własnych Autorka stawia diagnozę... więcej »

cena 38,00 zł
Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się
Anna Szkolak-Stępień

Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni,... więcej »

cena 17,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor