iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki. Ewolucja, antynomie, konteksty

Katarzyna Potyrała

Opracowanie jest próbą określenia stopnia synergii nowych mediów i dydaktyki, jako czynników uczestniczących w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy. Jest jednocześnie próbą stawiania pytań o przyszłość edukacji i o kształcenie przedmiotowe w teraźniejszości, która jest czasem nauki i techniki, czasem krytyki tradycyjnego podejścia do edukacji i głębokiej refleksji nad tym, jak i czego tak naprawdę uczą się współcześni uczniowie. Praca skierowana jest do wszystkich, którym leży na sercu kształt polskiej szkoły i rozwój dydaktyki, którego podstawą jest refleksja biorąca pod uwagę wiele kontekstów oraz doświadczeń nauczycieli akademickich z różnych krajów. Prace Monograficzne 791

ISBN 978-83-8084-052-2
ISSN 0239-6025
rok wydania 2017
format B5
oprawa miękka
stron 315
cena 29,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Kultura pedagogiczna rodziców w społeczeństwie informacyjnym
Małgorzata Bereźnicka

Monografia ma walory poznawcze i praktyczne. W części teoretycznej przedstawiono zagadnienia związane ze społeczeństwem informacyjnym, kulturą pedagogiczną i pedagogizacją rodziców w Polsce. Część druga ma charakter empiryczny; na podstawie badań własnych Autorka stawia diagnozę... więcej »

cena 38,00 zł
Logopedyczny wiersz pajdialny
Maria Ostasz, Mirosław Michalik

Autorzy przedmiotem książki uczynili wiersz pajdialny, który buduje kompetencje kulturowe, kształci i poszerza sprawności językowe, komunikacyjne i który może być wykorzystywany jako materiał, scenariusz do różnych form pracy, działań o charakterze logopedycznym. Zawarte w publikacji...

cena 17,00 zł
Rola osoby znaczącej w kształtowaniu obrazu siebie sieroty społecznej
Dominika Sznajder

Monografia stanowi próbę psychologicznej analizy cech obrazu siebie u dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, w zależności od jakości ich relacji z osobami znaczącymi (rówieśnikami, osobami dorosłymi) oraz od typu relacji rodzinnych, w których... więcej »

cena 25,00 zł
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko (red.)

Publikacja jest zbiorem artykułów o różnej tematyce, o charakterze teoretycznym i empirycznym, skoncentrowanych m.in. na problemach pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poznaniu i działaniu dziecka na tym etapie życia, strategiach i metodach wspierających jego rozwój, a także na... więcej »

cena 38,00 zł
Dzieci migrantów zarobkowych – obywatele Europy czy eurosieroty?
Ireneusz Kawecki, Sławomir Trusz, Anna Kwatera, Bożena Majerek

Migracja to nie tylko problem demograficzny, socjologiczny czy ekonomiczny. Autorzy analizują edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje euromigracji zarobkowych rodziców w kontekście jakości funkcjonowania dzieci w rodzinie, w szkole i grupie rówieśniczej. W badaniach wykorzystano... więcej »

cena 17,00 zł
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania
Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.)

Zbiór czternastu artykułów prezentujących w kontekście teorii i praktyki dwupodmiotowość procesów uczenia się i nauczania, czyli czynności ucznia i nauczyciela prowadzące od działania do poznania, podkreślających rolę twórczej i wielokierunkowej aktywności poznawczej uczniów w... więcej »

cena 16,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor