Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej

Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk

Publikacja dotyka zagadnień istotnych z punktu widzenia pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie. W pierwszej części autorzy dokonali prezentacji podstawowych terminów związanych z inteligencją oraz wybranych koncepcji teoretycznych wskazujących na możliwość rozważania inteligencji w kontekście teorii czynnikowej, fizjologicznej, poznawczej oraz rozwojowej. Rozdział drugi koncentruje się na istocie niepełnosprawności intelektualnej oraz problematyce oceny i wspomagania rozwoju intelektualnego w kontekście współczesnego ujęcia zjawiska niepełnosprawności intelektualnej. Prace Monograficzne 789

ISBN 978-83-8084-046-1
ISSN 0239-6025
rok wydania 2016
format A5
oprawa miękka
stron 139
cena 17,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trudności w uczeniu się
Anna Szkolak-Stępień

Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni,... więcej »

cena 17,00 zł
Rola osoby znaczącej w kształtowaniu obrazu siebie sieroty społecznej
Dominika Sznajder

Monografia stanowi próbę psychologicznej analizy cech obrazu siebie u dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, w zależności od jakości ich relacji z osobami znaczącymi (rówieśnikami, osobami dorosłymi) oraz od typu relacji rodzinnych, w których... więcej »

cena 25,00 zł
Wizja świata – wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej
Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Publikacja ukazuje różne obszary kształcenia doświadczeń, wiedzy i rozwoju dziecka, uwzględniając współczesne potrzeby małego odbiorcy, treści nauczania, metody i formy pracy najbardziej efektywne, które są prezentowane w teorii i praktyce pedagogicznej. Autorzy prezentują krytyczną...

cena 24,00 zł
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko (red.)

Publikacja jest zbiorem artykułów o różnej tematyce, o charakterze teoretycznym i empirycznym, skoncentrowanych m.in. na problemach pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poznaniu i działaniu dziecka na tym etapie życia, strategiach i metodach wspierających jego rozwój, a także na... więcej »

cena 38,00 zł
Człowiek w zmieniającej się perspektywie
Zofia Szarota, Adrian Biela (red.)

Cywilizacja XXI wieku sprawiła, że technicyzacja, globalizacja i mediatyzacja życia poprawiła znacząco poziom codziennej egzystencji. Równocześnie niesamowity postęp techniczny powiązany z konsumpcyjnym stylem życia stwarza ogromne spektrum zagrożeń. Deaksjologizacja życia sprawia, że...

cena 19,00 zł
Diagnoza małego dziecka. Konteksty interdyscyplinarne
Barbara Cygan

Autorka wpisuje się swą publikacją w obszar rozwiązań praktycznych ważnych dla pedagogiki, szczególnie w kontekście znaczenia diagnozy interakcyjnej oraz wspomagania i wspierania dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi, co pokazuje w zamieszczonym w książce case study. więcej »

cena 21,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor