Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej

Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk

Publikacja dotyka zagadnień istotnych z punktu widzenia pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie. W pierwszej części autorzy dokonali prezentacji podstawowych terminów związanych z inteligencją oraz wybranych koncepcji teoretycznych wskazujących na możliwość rozważania inteligencji w kontekście teorii czynnikowej, fizjologicznej, poznawczej oraz rozwojowej. Rozdział drugi koncentruje się na istocie niepełnosprawności intelektualnej oraz problematyce oceny i wspomagania rozwoju intelektualnego w kontekście współczesnego ujęcia zjawiska niepełnosprawności intelektualnej. Prace Monograficzne 789

ISBN 978-83-8084-046-1
ISSN 0239-6025
rok wydania 2016
format A5
oprawa miękka
stron 139
cena 17,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Rola osoby znaczącej w kształtowaniu obrazu siebie sieroty społecznej
Dominika Sznajder

Monografia stanowi próbę psychologicznej analizy cech obrazu siebie u dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, w zależności od jakości ich relacji z osobami znaczącymi (rówieśnikami, osobami dorosłymi) oraz od typu relacji rodzinnych, w których... więcej »

cena 25,00 zł
Wizja świata – wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej
Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Publikacja ukazuje różne obszary kształcenia doświadczeń, wiedzy i rozwoju dziecka, uwzględniając współczesne potrzeby małego odbiorcy, treści nauczania, metody i formy pracy najbardziej efektywne, które są prezentowane w teorii i praktyce pedagogicznej. Autorzy prezentują krytyczną...

cena 24,00 zł
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko (red.)

Publikacja jest zbiorem artykułów o różnej tematyce, o charakterze teoretycznym i empirycznym, skoncentrowanych m.in. na problemach pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poznaniu i działaniu dziecka na tym etapie życia, strategiach i metodach wspierających jego rozwój, a także na... więcej »

cena 38,00 zł
Edukacja przyrodnicza drogą podwyższania świadomości środowiskowej społeczeństwa
Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska (red.)

W monografii przedstawiono naukowe, przyrodnicze, społeczne i pedagogiczne podstawy współczesnych działań zmierzających do zapewnienia zrównoważonego istnienia życia na Ziemi. Głównym celem jest zwrócenie uwagi na konieczność kształtowania świadomego stosunku człowieka do... więcej »

cena 22,00 zł
iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki. Ewolucja, antynomie, konteksty
Katarzyna Potyrała

Opracowanie jest próbą określenia stopnia synergii nowych mediów i dydaktyki, jako czynników uczestniczących w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy. Jest jednocześnie próbą stawiania pytań o przyszłość edukacji i o kształcenie przedmiotowe w teraźniejszości, która jest... więcej »

cena 29,00 zł
Logopedyczny wiersz pajdialny
Maria Ostasz, Mirosław Michalik

Autorzy przedmiotem książki uczynili wiersz pajdialny, który buduje kompetencje kulturowe, kształci i poszerza sprawności językowe, komunikacyjne i który może być wykorzystywany jako materiał, scenariusz do różnych form pracy, działań o charakterze logopedycznym. Zawarte w publikacji...

cena 17,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor