Rola osoby znaczącej w kształtowaniu obrazu siebie sieroty społecznej

Dominika Sznajder

Monografia stanowi próbę psychologicznej analizy cech obrazu siebie u dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, w zależności od jakości ich relacji z osobami znaczącymi (rówieśnikami, osobami dorosłymi) oraz od typu relacji rodzinnych, w których funkcjonują. Pozycja będzie niewątpliwie interesująca zarówno dla badaczy zajmujących się problematyką sieroctwa, jak i dla praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują dróg wsparcia dziecka osieroconego. Prace Monograficzne 782

ISBN 978-83-8084-027-0
ISSN 0239-6025
rok wydania 2017
format B5
oprawa miękka
stron 206
cena 25,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki. Ewolucja, antynomie, konteksty
Katarzyna Potyrała

Opracowanie jest próbą określenia stopnia synergii nowych mediów i dydaktyki, jako czynników uczestniczących w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy. Jest jednocześnie próbą stawiania pytań o przyszłość edukacji i o kształcenie przedmiotowe w teraźniejszości, która jest... więcej »

cena 29,00 zł
Logopedyczny wiersz pajdialny
Maria Ostasz, Mirosław Michalik

Autorzy przedmiotem książki uczynili wiersz pajdialny, który buduje kompetencje kulturowe, kształci i poszerza sprawności językowe, komunikacyjne i który może być wykorzystywany jako materiał, scenariusz do różnych form pracy, działań o charakterze logopedycznym. Zawarte w publikacji...

cena 17,00 zł
Ocena i wspomaganie zdolności intelektualnych uczniów szkoły specjalnej
Elżbieta Lubińska-Kościółek, Krzysztof Wołoszczuk

Publikacja dotyka zagadnień istotnych z punktu widzenia pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie. W pierwszej części autorzy dokonali prezentacji podstawowych terminów związanych z inteligencją oraz wybranych koncepcji teoretycznych wskazujących na możliwość rozważania... więcej »

cena 17,00 zł
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko (red.)

Publikacja jest zbiorem artykułów o różnej tematyce, o charakterze teoretycznym i empirycznym, skoncentrowanych m.in. na problemach pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poznaniu i działaniu dziecka na tym etapie życia, strategiach i metodach wspierających jego rozwój, a także na... więcej »

cena 38,00 zł
Dzieci migrantów zarobkowych – obywatele Europy czy eurosieroty?
Ireneusz Kawecki, Sławomir Trusz, Anna Kwatera, Bożena Majerek

Migracja to nie tylko problem demograficzny, socjologiczny czy ekonomiczny. Autorzy analizują edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje euromigracji zarobkowych rodziców w kontekście jakości funkcjonowania dzieci w rodzinie, w szkole i grupie rówieśniczej. W badaniach wykorzystano... więcej »

cena 17,00 zł
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania
Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.)

Zbiór czternastu artykułów prezentujących w kontekście teorii i praktyki dwupodmiotowość procesów uczenia się i nauczania, czyli czynności ucznia i nauczyciela prowadzące od działania do poznania, podkreślających rolę twórczej i wielokierunkowej aktywności poznawczej uczniów w... więcej »

cena 16,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor