Przestrzeń aksjologiczna w wybranych podręcznikach gimnazjalnych do kształcenia literacko-kulturowego (1999-2005)

Paweł Sporek

Autor wychodzi z założenia, że podstawowym środowiskiem człowieka są wartości. Książka dzieli się na dwie części. W obrębie pierwszej, mieszczą się rozdziały poświęcone zagadnieniom teorii wartości oraz kwestii ich przekładu na język dydaktyki i konkretne postulaty metodyczne. Druga część obejmuje treści skupione wokół obserwacji materiału podręcznikowego. Prace Monograficzne 759

ISBN 978-83-7271-988-1
ISSN 0239-6025
rok wydania 2016
format A5
oprawa miękka
stron 320
cena 22,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Chór amatorski jako forma edukacji kulturalnej dorosłych na przykładzie krakowskich zespołów chóralnych
Aleksandra Litawa

Autorka dokonała szczegółowej analizy działalności społeczno-artystycznej 17 krakowskich zespołów chóralnych, które podzieliła na trzy kategorie: akademickie, parafialne i środowiskowe. Opracowanie ma na celu przybliżyć Czytelnikowi zasady funkcjonowania amatorskich zespołów... więcej »

cena 18,00 zł
Edukacja europejska: założenia, perspektywy, funkcje społeczne. Krytyczne spojrzenie
Anna Włoch

Książka ukazuje kluczowe problemy związane z wdrażaniem założeń edukacji europejskiej do systemów oświatowych różnych szczebli w skali europejskiej i krajowej. Ponadto nakreśla aktualne kierunki rozwoju polityki edukacyjnej Unii Europejskiej, eksponuje społeczny aspekt różnych... więcej »

cena 26,00 zł
Interpretanty lektur: produkty medialnego przemysłu. Multimedialne moduły tematyczne jako dydaktyczny instrument
Anna Ślósarz

Książka dotyczy intertekstualnych i intermedialnych aspektów funkcjonowania literatury we współczesnych realiach kulturowych, zmieniających się w konsekwencji marketingowych uwarunkowań i upowszechniania nowych technologii komunikowania. Monografia może być traktowana jako podręcznik... więcej »

cena 31,00 zł
Rozumieć chaos. Rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej
Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys

Monografia traktuje o terminach pojawiających się w pedagogice specjalnej. Poruszana problematyka została podzielona na cztery kręgi tematyczne. Pierwszy odnosi się do nazwy omawianej dyscypliny i jej działów, drugi dotyczy podmiotu oddziaływań pedagogiki specjalnej. W kolejnym ukazane... więcej »

cena 36,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor