Edukacja europejska: założenia, perspektywy, funkcje społeczne. Krytyczne spojrzenie

Anna Włoch

Książka ukazuje kluczowe problemy związane z wdrażaniem założeń edukacji europejskiej do systemów oświatowych różnych szczebli w skali europejskiej i krajowej. Ponadto nakreśla aktualne kierunki rozwoju polityki edukacyjnej Unii Europejskiej, eksponuje społeczny aspekt różnych inicjatyw wspólnotowych oraz podkreśla bardzo ważny komponent edukacji europejskiej, jakim jest określony kanon wartości humanistycznych. Prace Monograficzne 763

ISBN 978-83-7271-996-6
ISSN 0239-6025
rok wydania 2016
format A5
oprawa miękka
stron 259
cena 26,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Rozumieć chaos. Rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej
Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys

Monografia traktuje o terminach pojawiających się w pedagogice specjalnej. Poruszana problematyka została podzielona na cztery kręgi tematyczne. Pierwszy odnosi się do nazwy omawianej dyscypliny i jej działów, drugi dotyczy podmiotu oddziaływań pedagogiki specjalnej. W kolejnym ukazane... więcej »

cena 36,00 zł
Bibliotekarz 2.0. Nowe technologie. Nowe wyzwania
Stanisław Skórka, Michał Rogoż (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

W niniejszym tomie zebrane zostały teksty dotyczące przede wszystkim technologicznych kompetencji bibliotekarzy, omawiające wszechstronnie takie zagadnienia, jak wpływ mediów społecznościowych na pracę bibliotekarza i rozwój usług bibliotecznych, nowe formy doskonalenia zawodowego,... więcej »

cena 27,00 zł
Bibliotekarz 2.0. Nowoczesność na bazie tradycji
Stanisław Skórka, Michał Rogoż (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

Zbiór artykułów podejmujących aktualny i budzący wiele kontrowersji temat kierunków rozwoju profesji bibliotekarza oraz roli i miejsca nowoczesnej biblioteki w czasach dominacji sieci globalnej. Autorzy kładą nasick na umiejętnosci istotne w każdej dobrze rozwijającej się instytucji,...

cena 29,00 zł
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania
Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.)

Zbiór czternastu artykułów prezentujących w kontekście teorii i praktyki dwupodmiotowość procesów uczenia się i nauczania, czyli czynności ucznia i nauczyciela prowadzące od działania do poznania, podkreślających rolę twórczej i wielokierunkowej aktywności poznawczej uczniów w... więcej »

cena 16,00 zł
Fantastycznie obecne. Anglojęzyczne bestsellerowe cykle powieściowe dla dzieci i młodzieży we współczesnej polskiej przestrzeni medialnej
Michał Rogoż

Autor zajął się problemem szeroko rozumianej recepcji w Polsce kilku zagranicznych bestsellerowych cykli powieściowych z kręgu anglojęzycznej literatury fantastycznej dla dzieci i młodzieży. Wybrał tytuły najgłośniejsze, funkcjonujące nie tylko w obiegu czytelniczym, ale i kinowym,... więcej »

cena 29,00 zł
Chór amatorski jako forma edukacji kulturalnej dorosłych na przykładzie krakowskich zespołów chóralnych
Aleksandra Litawa

Autorka dokonała szczegółowej analizy działalności społeczno-artystycznej 17 krakowskich zespołów chóralnych, które podzieliła na trzy kategorie: akademickie, parafialne i środowiskowe. Opracowanie ma na celu przybliżyć Czytelnikowi zasady funkcjonowania amatorskich zespołów... więcej »

cena 18,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor