Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych

Krzysztof Kraszewski, Ingrid Paśko (red.)

Publikacja jest zbiorem artykułów o różnej tematyce, o charakterze teoretycznym i empirycznym, skoncentrowanych m.in. na problemach pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poznaniu i działaniu dziecka na tym etapie życia, strategiach i metodach wspierających jego rozwój, a także na aspektach pracy nauczycieli tej grupy wiekowej. Prace Monograficzne 758

ISBN 978-83-7271-979-9
ISSN 0239-6025
rok wydania 2016
format B5
oprawa miękka
stron 430
cena 38,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Bibliotekarz 2.0. Nowe technologie. Nowe wyzwania
Stanisław Skórka, Michał Rogoż (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

W niniejszym tomie zebrane zostały teksty dotyczące przede wszystkim technologicznych kompetencji bibliotekarzy, omawiające wszechstronnie takie zagadnienia, jak wpływ mediów społecznościowych na pracę bibliotekarza i rozwój usług bibliotecznych, nowe formy doskonalenia zawodowego,... więcej »

cena 27,00 zł
Człowiek w zmieniającej się perspektywie
Zofia Szarota, Adrian Biela (red.)

Cywilizacja XXI wieku sprawiła, że technicyzacja, globalizacja i mediatyzacja życia poprawiła znacząco poziom codziennej egzystencji. Równocześnie niesamowity postęp techniczny powiązany z konsumpcyjnym stylem życia stwarza ogromne spektrum zagrożeń. Deaksjologizacja życia sprawia, że...

cena 19,00 zł
Dzieci migrantów zarobkowych – obywatele Europy czy eurosieroty?
Ireneusz Kawecki, Sławomir Trusz, Anna Kwatera, Bożena Majerek

Migracja to nie tylko problem demograficzny, socjologiczny czy ekonomiczny. Autorzy analizują edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje euromigracji zarobkowych rodziców w kontekście jakości funkcjonowania dzieci w rodzinie, w szkole i grupie rówieśniczej. W badaniach wykorzystano... więcej »

cena 17,00 zł
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania
Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.)

Zbiór czternastu artykułów prezentujących w kontekście teorii i praktyki dwupodmiotowość procesów uczenia się i nauczania, czyli czynności ucznia i nauczyciela prowadzące od działania do poznania, podkreślających rolę twórczej i wielokierunkowej aktywności poznawczej uczniów w... więcej »

cena 16,00 zł
Między nauką o języku a rozwijaniem języka. Koncepcje kształcenia językowego na przełomie XX i XXI wieku
Marta Szymańska

Niniejsza praca powstała z chęci zebrania i uporządkowania tendencji, które towarzyszą, organizują, wpływają na szkolną edukację w zakresie nauczania języka polskiego. Prace Monograficzne 754 więcej »

cena 26,00 zł
Bibliotekarz 2.0. Nowoczesność na bazie tradycji
Stanisław Skórka, Michał Rogoż (red.), Ewa Piotrowska (współpr.)

Zbiór artykułów podejmujących aktualny i budzący wiele kontrowersji temat kierunków rozwoju profesji bibliotekarza oraz roli i miejsca nowoczesnej biblioteki w czasach dominacji sieci globalnej. Autorzy kładą nasick na umiejętnosci istotne w każdej dobrze rozwijającej się instytucji,...

cena 29,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor