Co dzieci wiedzą o emocjach

Barbara Górecka-Mostowicz

Koncepcja rozwoju poznawczej reprezentacji emocji przedstawiona w niniejszej pracy jest efektem długoletnich poszukiwań badawczych, teoretycznych i empirycznych Autorki. Poszukuje ona odpowiedzi na pytanie: co dzieci wiedzą o emocjach i jak wiedza ta zmienia się w ontogenezie? Jest to zatem próba oceny możliwości rozpoznawania emocji w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Zaprezentowane badania mają walor praktyczny, ich wyniki mogą zostać wykorzystane w pracy przez pedagogów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz terapeutów i rodziców, którym gorąco polecamy tę książkę. [ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 405]

ISBN 83-7271-316-2
rok wydania 2005
format A5
oprawa miękka
stron 130
cena 5,25 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Wielcy Polscy Podróżnicy, Odkrywcy i Zdobywcy [Great Polish Travellers, Explorers and Conquerors]
Michał Apollo, Rafał Lasyk, Renata Rettinger (red.)

Książka poświęcona jest niezwykłym Polakom - ludziom, którzy dzięki swej ciekawości świata dokonywali często nietuzinkowych czynów. Jedni poszerzali naszą wiedzę, pokazując i objaśniając mechanizmy funkcjonowania świata, inni wbrew przeciwnościom urzeczywistniali to, co z pozoru...

cena 19,00 zł
Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej – uwarunkowania nieobecności
Iwona Czaja-Chudyba

Praca ma charakter teoriopoznawczy oraz badawczy. Wynikające z badań wnioski potwierdzają potrzebę uświadamiania nauczycielom ważności wprowadzania konstruktywnego krytycyzmu do procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej. Dlatego ważna i aktualna staje się podstawowa teza niniejszej... więcej »

cena 35,00 zł
Analiza filozoficzna rozprawy Richarda Dedekinda Stetigkeit und irrationale Zahlen
Piotr Błaszczyk

Rozprawa R. Dedekinda jest niewątpliwie jedną z najsłynniejszych w całej historii matematyki. Zawiera bodaj najszerzej akceptowaną definicję pojęcia liczby rzeczywistej. Niniejsza praca jest wszechstronną analizą tej rozprawy, która może przyczynić się do głębszego rozumienia takich...

cena 33,60 zł
Artysta nauczycielem i animatorem kultury. Wybrane problemy kultury plastycznej XX i XXI wieku
Zofia Kruczkowska, Bernadeta Stano

Podręcznik akademicki adresowany do studentów kierunków artystycznych. Ma on na celu prezentację kilku wybranych tematów, których znajomość należy uznać za podstawową w procesie kształcenia przyszłego artysty, nauczyciela sztuki czy animatora. Wiedza zebrana w tej publikacji może... więcej »

cena 14,00 zł
Emocja jako odpowiedź na wartość. Psychologiczne aspekty teorii emocji Jeana-Paula Sartre’a
Rafał Abramciów

Praca wyszła spod pióra tłumacza dwu znaczących książek Jeana Paula Sartre’a. Ma charakter metateoretyczny i systematyczny i składa się z trzech części. Część pierwsza poświęcona jest analizie pojęcia emocja, druga stanowi prezentację fenomenologicznej teorii emocji J.P.... więcej »

cena 19,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor