Co dzieci wiedzą o emocjach

Barbara Górecka-Mostowicz

Koncepcja rozwoju poznawczej reprezentacji emocji przedstawiona w niniejszej pracy jest efektem długoletnich poszukiwań badawczych, teoretycznych i empirycznych Autorki. Poszukuje ona odpowiedzi na pytanie: co dzieci wiedzą o emocjach i jak wiedza ta zmienia się w ontogenezie? Jest to zatem próba oceny możliwości rozpoznawania emocji w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Zaprezentowane badania mają walor praktyczny, ich wyniki mogą zostać wykorzystane w pracy przez pedagogów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz terapeutów i rodziców, którym gorąco polecamy tę książkę. [ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 405]

ISBN 83-7271-316-2
rok wydania 2005
format A5
oprawa miękka
stron 130
cena 5,25 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Wielcy Polscy Podróżnicy, Odkrywcy i Zdobywcy [Great Polish Travellers, Explorers and Conquerors]
Michał Apollo, Rafał Lasyk, Renata Rettinger (red.)

Książka poświęcona jest niezwykłym Polakom - ludziom, którzy dzięki swej ciekawości świata dokonywali często nietuzinkowych czynów. Jedni poszerzali naszą wiedzę, pokazując i objaśniając mechanizmy funkcjonowania świata, inni wbrew przeciwnościom urzeczywistniali to, co z pozoru...

Fantastycznie obecne. Anglojęzyczne bestsellerowe cykle powieściowe dla dzieci i młodzieży we współczesnej polskiej przestrzeni medialnej
Michał Rogoż

Autor zajął się problemem szeroko rozumianej recepcji w Polsce kilku zagranicznych bestsellerowych cykli powieściowych z kręgu anglojęzycznej literatury fantastycznej dla dzieci i młodzieży. Wybrał tytuły najgłośniejsze, funkcjonujące nie tylko w obiegu czytelniczym, ale i kinowym,... więcej »

cena 29,00 zł
Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej – uwarunkowania nieobecności
Iwona Czaja-Chudyba

Praca ma charakter teoriopoznawczy oraz badawczy. Wynikające z badań wnioski potwierdzają potrzebę uświadamiania nauczycielom ważności wprowadzania konstruktywnego krytycyzmu do procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej. Dlatego ważna i aktualna staje się podstawowa teza niniejszej... więcej »

cena 35,00 zł
Stymulacja psychoruchowego rozwoju dzieci o obniżonej sprawności umysłowej
Władysława i Jan Pileccy

Książka adresowana jest do nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich oraz rodziców. Zawiera opisy gier, zabaw i zajęć stymulujących rozwój poszczególnych procesów poznawczych, osobowości i umiejętności społecznych dzieci... więcej »

cena 27,50 zł
więcej
opracowanie Prekursor