Specyfika rozwoju pre- i postnatalnego dzieci ze spektrum FASD. Zaburzenia komunikacji językowej

Halina Pawłowska-Jaroń

Monografia jest owocem kilkuletnich badań Autorki dotyczących specyfiki rozwoju, zwłaszcza językowego, dzieci dotkniętych płodowym zespołem alkoholowym, a także pacjentów z objawami spektrum poalkoholowych zaburzeń rozwojowych. Zawiera katalog zagrożeń, jakie może spowodować nawet niewielka dawka alkoholu wypita przez matkę w okresie ciąży. Przede wszystkim zaś postuluje konieczność wczesnej diagnozy, a następnie poddania terapii tej grupy dzieci. ISSN 0239-6025 Prace Monograficzne 716

ISBN 978-83-7271-912-6
rok wydania 2015
format B5
oprawa miękka
stron 324
cena 29,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Człowiek w zmieniającej się perspektywie
Zofia Szarota, Adrian Biela (red.)

Cywilizacja XXI wieku sprawiła, że technicyzacja, globalizacja i mediatyzacja życia poprawiła znacząco poziom codziennej egzystencji. Równocześnie niesamowity postęp techniczny powiązany z konsumpcyjnym stylem życia stwarza ogromne spektrum zagrożeń. Deaksjologizacja życia sprawia, że...

cena 19,00 zł
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Dzieci migrantów zarobkowych – obywatele Europy czy eurosieroty?
Ireneusz Kawecki, Sławomir Trusz, Anna Kwatera, Bożena Majerek

Migracja to nie tylko problem demograficzny, socjologiczny czy ekonomiczny. Autorzy analizują edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje euromigracji zarobkowych rodziców w kontekście jakości funkcjonowania dzieci w rodzinie, w szkole i grupie rówieśniczej. W badaniach wykorzystano... więcej »

cena 17,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla...

cena 24,15 zł
Kultura –sztuka – edukacja. Tom I
Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa (red.)

Publikacja odpowiada na zapotrzebowanie teoretyków zajmujących się ewolucją kultury i jej wieloma kontekstami, ale także praktyków – pedagogów, psychologów, nauczycieli, którzy tworzą i wykorzystują strategie pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oparte na założeniach... więcej »

cena 38,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor