Specyfika rozwoju pre- i postnatalnego dzieci ze spektrum FASD. Zaburzenia komunikacji językowej

Halina Pawłowska-Jaroń

Monografia jest owocem kilkuletnich badań Autorki dotyczących specyfiki rozwoju, zwłaszcza językowego, dzieci dotkniętych płodowym zespołem alkoholowym, a także pacjentów z objawami spektrum poalkoholowych zaburzeń rozwojowych. Zawiera katalog zagrożeń, jakie może spowodować nawet niewielka dawka alkoholu wypita przez matkę w okresie ciąży. Przede wszystkim zaś postuluje konieczność wczesnej diagnozy, a następnie poddania terapii tej grupy dzieci. ISSN 0239-6025 Prace Monograficzne 716

ISBN 978-83-7271-912-6
rok wydania 2015
format B5
oprawa miękka
stron 324
cena 29,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Metody obrazowania pracy mózgu w perspektywie pedagogiki specjalnej. Wybrane zagadnienia
Jolanta Zielińska

Praca stanowi głos w dyskusji nad teoretycznym rozwojem nowych dyscyplin naukowych przydatnych w pedagogice specjalnej. Pokazuje możliwości wykorzystania neuronauk w naukach pedagogicznych, zwłaszcza w edukacji, terapii, opiece i wspomaganiu. Ukazuje, jak aktualne osiągnięcia obrazowania... więcej »

cena 20,00 zł
W trosce o zdrowie dziecka i Twoje. Spektrum Poalkoholowych Zaburzeń Płodu (FASD) – Profilaktyka
Marek Banach, Józefa Matejek

Autorzy monografii w sposób obszerny przedstawili problematykę FAS, a także częściowo FASD. Podjęty temat jest niezwykle ważny, gdyż spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych jest bardzo szerokie. Książka będzie stanowić ważną pozycję dla uczniów szkół... więcej »

cena 21,00 zł
Człowiek w zmieniającej się perspektywie
Zofia Szarota, Adrian Biela (red.)

Cywilizacja XXI wieku sprawiła, że technicyzacja, globalizacja i mediatyzacja życia poprawiła znacząco poziom codziennej egzystencji. Równocześnie niesamowity postęp techniczny powiązany z konsumpcyjnym stylem życia stwarza ogromne spektrum zagrożeń. Deaksjologizacja życia sprawia, że...

cena 19,00 zł
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla...

cena 24,15 zł
więcej
opracowanie Prekursor