Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym

Jan Pilecki (red.)

Publikacja jest cennym materiałem dla studentów pedagogiki specjalnej, opiekuńczo-wychowawczej, przyszłych instruktorów terapii i rehabilitacji, nauczycieli-wychowawców oraz rodziców wychowujących osoby upośledzone. Opracowanie ma charakter przewodnika metodycznego do prowadzenia zajęć w zakresie usprawniania osób głębiej upośledzonych umysłowo, począwszy od urodzenia do wieku dojrzałego.

ISBN 83-7271-195-X
rok wydania 2003
format B5
oprawa miękka
stron 318
cena 26,25 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Stymulacja psychoruchowego rozwoju dzieci o obniżonej sprawności umysłowej
Władysława i Jan Pileccy

Książka adresowana jest do nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich oraz rodziców. Zawiera opisy gier, zabaw i zajęć stymulujących rozwój poszczególnych procesów poznawczych, osobowości i umiejętności społecznych dzieci... więcej »

cena 27,50 zł
Co dzieci wiedzą o emocjach
Barbara Górecka-Mostowicz

Koncepcja rozwoju poznawczej reprezentacji emocji przedstawiona w niniejszej pracy jest efektem długoletnich poszukiwań badawczych, teoretycznych i empirycznych Autorki. Poszukuje ona odpowiedzi na pytanie: co dzieci wiedzą o emocjach i jak wiedza ta zmienia się w ontogenezie? Jest to zatem... więcej »

cena 5,25 zł
Early Education. Practice & Reflection
Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba (red.)

Monografia zawiera dwadzieścia artykułów, poświęconych problematyce edukacji i wychowania. Autorzy tekstów zadają kontrowersyjne pytania, wyznaczają nowe kierunki badań, podejmują (lub wznawiają) problemy istotne dla kreowania nowych standardów edukacji. ISSN 0239-6025, Prace... więcej »

cena 19,00 zł
Jak małe dziecko poznaje rzeczywistość. O zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie
Agnieszka Lasota

Książka ma przybliżyć czytelnikom – psychologom, studentom, rodzicom – sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą komunikatów – zarówno językowych, jak i niejęzykowych....

cena 22,00 zł
Metody obrazowania pracy mózgu w perspektywie pedagogiki specjalnej. Wybrane zagadnienia
Jolanta Zielińska

Praca stanowi głos w dyskusji nad teoretycznym rozwojem nowych dyscyplin naukowych przydatnych w pedagogice specjalnej. Pokazuje możliwości wykorzystania neuronauk w naukach pedagogicznych, zwłaszcza w edukacji, terapii, opiece i wspomaganiu. Ukazuje, jak aktualne osiągnięcia obrazowania... więcej »

cena 20,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor