Przez edukację do zrównoważonego rozwoju

Alicja Walosik

Autorka reprezentuje niezbyt liczną w Polsce grupę dydaktyków szkoły wyższej w zakresie biologii i ochrony środowiska. Podjęła się zadania sformułowania wymagań programowych dotyczących kształcenia ekologicznego i środowiskowego na bazie edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Do tej pory nie opracowano takiego kompendium wiedzy, które obejmowałoby cały proces edukacji ekologicznej w kontekście zrównoważonego rozwoju. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 674

ISBN 978-83-7271-835-8
rok wydania 2013
format B5
oprawa miękka
stron 258
cena 25,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Magnoliophytina (Okrytonasienne). Skrypt do ćwiczeń laboratoryjnych oraz zajęć terenowych z systematyki roślin okrytonasiennych dla studentów biologii
Beata Barabasz-Krasny

Skrypt dzieli się na trzy części. Pierwsza stanowi krótki wstęp do systematyki. Autorka podaje jej historię, omawia główne pojęcia systematyczne, pisze o metodach badań taksonomii. Druga część to przegląd i charakterystyka wybranych rodzin Magnoliophytina, z formułą kwiatową i... więcej »

cena 18,00 zł
Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania
Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań... więcej »

cena 24,00 zł
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
Rozumowania w matematyce elementarnej. Hipotezy, twierdzenia, dowody
Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska

Skrypt, który w założeniu Autorek może stanowić źródło zadań i problemów do pracy indywidualnej studentów (np. wykonywanej w domu), stanowiącej formę przygotowania się do zajęć z dydaktyki matematyki. Zawarte w nim materiały mają za zadanie pomóc studentom w przygotowaniu się do...

cena 9,00 zł
Wizualizacja w chemii i nauczaniu chemii
Małgorzata Nodzyńska

Książka przybliża wybrane, sprawdzone w pracy badawczej metody zastosowania obrazowania z różnych dziedzin chemii oraz ukazuje wpływ rysunków i innych środków wizualnych na efektywność nauczania chemii na różnych szczeblach edukacji. Autorka proponuje nowy sposób wizualizacji atomu,...

cena 32,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor