Rozumowania w matematyce elementarnej. Hipotezy, twierdzenia, dowody

Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska

Skrypt, który w założeniu Autorek może stanowić źródło zadań i problemów do pracy indywidualnej studentów (np. wykonywanej w domu), stanowiącej formę przygotowania się do zajęć z dydaktyki matematyki. Zawarte w nim materiały mają za zadanie pomóc studentom w przygotowaniu się do realizacji w przyszłej pracy zawodowej ogólnych celów kształcenia matematycznego określonych w Podstawie programowej nauczania matematyki z 23 grudnia 2008 r.

ISBN 978-83-7271-827-3
rok wydania 2013
format B5
oprawa miękka
stron 92
cena 9,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania
Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań... więcej »

cena 24,00 zł
Problemy analizy matematycznej w zadaniach. Część I
Janusz Krzyszkowski, Zbigniew Powązka, Eugeniusz Wachnicki

Pierwsza część zbioru zadań obejmuje materiał z zakresu funkcji jednej zmiennej rzeczywistej. Znajdują się w niej zadania dotyczące własności zbioru liczb rzeczywistych, ciągów liczbowych oraz funkcji rzeczywistych, jak również teorii granic i rachunku różniczkowego. więcej »

cena 26,25 zł
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Logika Henryka Struvego. U progu nowego paradygmatu
Irena Trzcieniecka-Schneider

Celem pracy jest analiza poglądów logicznych Henryka Struvego, polskiego filozofa żyjącego na przełomie XIX i XX wieku, jak również prześledzenie na tym przykładzie przemian zachodzących w chwili zmiany paradygmatu naukowego. Obszernie potraktowano też wątki związane z nauczaniem... więcej »

cena 11,55 zł
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
Przez edukację do zrównoważonego rozwoju
Alicja Walosik

Autorka reprezentuje niezbyt liczną w Polsce grupę dydaktyków szkoły wyższej w zakresie biologii i ochrony środowiska. Podjęła się zadania sformułowania wymagań programowych dotyczących kształcenia ekologicznego i środowiskowego na bazie edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Do...

cena 25,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor