Wizualizacja w chemii i nauczaniu chemii

Małgorzata Nodzyńska

Książka przybliża wybrane, sprawdzone w pracy badawczej metody zastosowania obrazowania z różnych dziedzin chemii oraz ukazuje wpływ rysunków i innych środków wizualnych na efektywność nauczania chemii na różnych szczeblach edukacji. Autorka proponuje nowy sposób wizualizacji atomu, cząsteczki czy przebiegu reakcji chemicznej, oparty na aktualnej wiedzy dotyczącej budowy mikroświata. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 630

ISBN 978-83-7271-751-1
rok wydania 2012
oprawa miękka
stron 232
cena 32,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
Kreatywny nauczyciel – wskazówki i rozwiązania
Katarzyna Potyrała (red.)

Publikacja przedstawia aktualny problem przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć przyrodniczych we współczesnej szkole. Wypełnia lukę na edukacyjnym rynku wydawniczym i stanowić będzie cenną pomoc wspierającą dydaktyków przedmiotowych w kształceniu studentów, jak i... więcej »

cena 12,00 zł
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania
Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań... więcej »

cena 24,00 zł
Metodologia matematyki jako przedmiot badań antropomatematycznych
Anna K. Żeromska

Głównym celem pracy jest poznanie uwarunkowań procesu nauczania–uczenia się matematyki, aby można było postawić diagnozę kryzysu w zakresie nauczania tego przedmiotu na różnych poziomach edukacji. Autorce zależy na humanizacji obrazu matematyki w jej szkolnym ujęciu i złagodzeniu... więcej »

cena 21,00 zł
Przez edukację do zrównoważonego rozwoju
Alicja Walosik

Autorka reprezentuje niezbyt liczną w Polsce grupę dydaktyków szkoły wyższej w zakresie biologii i ochrony środowiska. Podjęła się zadania sformułowania wymagań programowych dotyczących kształcenia ekologicznego i środowiskowego na bazie edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Do...

cena 25,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor