Jak małe dziecko poznaje rzeczywistość. O zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie

Agnieszka Lasota

Książka ma przybliżyć czytelnikom – psychologom, studentom, rodzicom – sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą komunikatów – zarówno językowych, jak i niejęzykowych. Jak eksploruje otoczenie, poznaje je za pomocą wszystkich dostępnych zmysłów. Jak uczy się zachowań związanych z samoobsługą. Kiedy zaczyna rozumieć etykiety nadawane przedmiotom. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 617

ISBN 978-83-7271-725-2
rok wydania 2012
oprawa miękka
stron 194
cena 22,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Stymulacja psychoruchowego rozwoju dzieci o obniżonej sprawności umysłowej
Władysława i Jan Pileccy

Książka adresowana jest do nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich oraz rodziców. Zawiera opisy gier, zabaw i zajęć stymulujących rozwój poszczególnych procesów poznawczych, osobowości i umiejętności społecznych dzieci... więcej »

cena 27,50 zł
Co dzieci wiedzą o emocjach
Barbara Górecka-Mostowicz

Koncepcja rozwoju poznawczej reprezentacji emocji przedstawiona w niniejszej pracy jest efektem długoletnich poszukiwań badawczych, teoretycznych i empirycznych Autorki. Poszukuje ona odpowiedzi na pytanie: co dzieci wiedzą o emocjach i jak wiedza ta zmienia się w ontogenezie? Jest to zatem... więcej »

cena 5,25 zł
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Dzieci migrantów zarobkowych – obywatele Europy czy eurosieroty?
Ireneusz Kawecki, Sławomir Trusz, Anna Kwatera, Bożena Majerek

Migracja to nie tylko problem demograficzny, socjologiczny czy ekonomiczny. Autorzy analizują edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje euromigracji zarobkowych rodziców w kontekście jakości funkcjonowania dzieci w rodzinie, w szkole i grupie rówieśniczej. W badaniach wykorzystano... więcej »

cena 17,00 zł
Dziecko–uczeń w systemie edukacyjnym – teraźniejszość i przyszłość
Irena Adamek, Bożena Muchacka (red.)

Zbiór tekstów, w których Autorzy podejmują naukową dyskusję nad współczesnym dzieciństwem, jego rzeczywistością, ideałem, kontekstami oraz propozycjami nowego modelu edukacji. Książka adresowana jest do studentów pedagogiki, do nauczycieli i wychowawców i do wszystkich, których... więcej »

cena 17,85 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa wobec wyzwań współczesności
Zbigniew Kwiasowski, Klaudia Cenda-Miedzińska (red.)

Autorzy poszczególnych artykułów podejmują następujące tematy: rola edukacji dla bezpieczeństwa, problemy w zakresie bezpieczeństwa we współczesnej szkole, rodzina i szkoła w budowaniu poczucia bezpieczeństwa osobistego i społecznego, wybrane rozwiązania prawne, zagrożenia i... więcej »

cena 27,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor