Jak małe dziecko poznaje rzeczywistość. O zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie

Agnieszka Lasota

Książka ma przybliżyć czytelnikom – psychologom, studentom, rodzicom – sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą komunikatów – zarówno językowych, jak i niejęzykowych. Jak eksploruje otoczenie, poznaje je za pomocą wszystkich dostępnych zmysłów. Jak uczy się zachowań związanych z samoobsługą. Kiedy zaczyna rozumieć etykiety nadawane przedmiotom. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 617

ISBN 978-83-7271-725-2
rok wydania 2012
oprawa miękka
stron 194
cena 22,00 zł
DO KSIĘGARNI

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Mowa. Rozwój — zaburzenia — terapia.
Elżbieta M. Minczakiewicz

Praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci oraz próbą udzielenia odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych. Zasygnalizowano również problem kształcenia mowy, jej wad i zaburzeń u dzieci...

cena 30,00 zł
Szkice o wielokulturowości – w kręgu edukacji elementarnej
Ewa Żmijewska

Zbiór tekstów będących rezultatem poszukiwań badawczych Autorki, dotyczących stanu faktycznego edukacji regionalnej, wielo- i międzykulturowej w wybranych rejonach Polski – na Kaszubach, Spiszu i Śląsku. Punk ciężkości położony jest na obszarze edukacji elementarnej. ISSN... więcej »

cena 18,00 zł
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych. Komunikacja i procesy poznawcze
Justyna Kotowicz

W książce postanowiono spojrzeć przez pryzmat dwujęzyczności na dwa aspekty funkcjonowania dzieci głuchych, czyli na komunikację i procesy poznawcze. Oba te obszary są interesujące zarówno z punktu widzenia naukowca zajmującego się głuchotą, jak i z perspektywy praktyka (np.... więcej »

cena 19,00 zł
Dziecko–uczeń w systemie edukacyjnym – teraźniejszość i przyszłość
Irena Adamek, Bożena Muchacka (red.)

Zbiór tekstów, w których Autorzy podejmują naukową dyskusję nad współczesnym dzieciństwem, jego rzeczywistością, ideałem, kontekstami oraz propozycjami nowego modelu edukacji. Książka adresowana jest do studentów pedagogiki, do nauczycieli i wychowawców i do wszystkich, których... więcej »

cena 17,85 zł
więcej
opracowanie Prekursor