Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania

Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań eksperymentalnych uczniów w wieku 10-14 lat. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 608

ISBN 978-83-7271-713-9
rok wydania 2012
stron 196
cena 24,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Rozumowania w matematyce elementarnej. Hipotezy, twierdzenia, dowody
Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska

Skrypt, który w założeniu Autorek może stanowić źródło zadań i problemów do pracy indywidualnej studentów (np. wykonywanej w domu), stanowiącej formę przygotowania się do zajęć z dydaktyki matematyki. Zawarte w nim materiały mają za zadanie pomóc studentom w przygotowaniu się do...

cena 9,00 zł
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
Pojęcie funkcji. Wiedza przedmiotowa nauczyciela matematyki
Mirosława Sajka

Treść książki koncentruje się wokół dwóch głównych kręgów tematycznych. Jeden z nich poświęcony jest kluczowemu dla matematyki pojęciu funkcji, jego poznaniu i rozumieniu, drugi zaś – teoretycznym, badawczym i praktycznym aspektom wiedzy przedmiotowej nauczycieli potrzebnej do... więcej »

cena 16,00 zł
Przez edukację do zrównoważonego rozwoju
Alicja Walosik

Autorka reprezentuje niezbyt liczną w Polsce grupę dydaktyków szkoły wyższej w zakresie biologii i ochrony środowiska. Podjęła się zadania sformułowania wymagań programowych dotyczących kształcenia ekologicznego i środowiskowego na bazie edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Do...

cena 25,00 zł
Wizualizacja w chemii i nauczaniu chemii
Małgorzata Nodzyńska

Książka przybliża wybrane, sprawdzone w pracy badawczej metody zastosowania obrazowania z różnych dziedzin chemii oraz ukazuje wpływ rysunków i innych środków wizualnych na efektywność nauczania chemii na różnych szczeblach edukacji. Autorka proponuje nowy sposób wizualizacji atomu,...

cena 32,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor