Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania

Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań eksperymentalnych uczniów w wieku 10-14 lat. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 608

ISBN 978-83-7271-713-9
rok wydania 2012
stron 196
cena 24,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Rozumowania w matematyce elementarnej. Hipotezy, twierdzenia, dowody
Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska

Skrypt, który w założeniu Autorek może stanowić źródło zadań i problemów do pracy indywidualnej studentów (np. wykonywanej w domu), stanowiącej formę przygotowania się do zajęć z dydaktyki matematyki. Zawarte w nim materiały mają za zadanie pomóc studentom w przygotowaniu się do...

cena 9,00 zł
Problemy analizy matematycznej w zadaniach. Część I
Janusz Krzyszkowski, Zbigniew Powązka, Eugeniusz Wachnicki

Pierwsza część zbioru zadań obejmuje materiał z zakresu funkcji jednej zmiennej rzeczywistej. Znajdują się w niej zadania dotyczące własności zbioru liczb rzeczywistych, ciągów liczbowych oraz funkcji rzeczywistych, jak również teorii granic i rachunku różniczkowego. więcej »

cena 26,25 zł
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
Przez edukację do zrównoważonego rozwoju
Alicja Walosik

Autorka reprezentuje niezbyt liczną w Polsce grupę dydaktyków szkoły wyższej w zakresie biologii i ochrony środowiska. Podjęła się zadania sformułowania wymagań programowych dotyczących kształcenia ekologicznego i środowiskowego na bazie edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Do...

cena 25,00 zł
Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela. Nowe wyzwania edukacyjne
Jacek Migdałek, Anna Stolińska (red.)

Książka poświęcona jest teorii i praktyce edukacyjnych zastosowań nowoczesnych technologii informacyjnych. Łączy elementy teorii pedagogicznych z konkretnymi rozwiązaniami praktycznymi w niezwykle złożonej dziedzinie z pogranicza nauk humanistycznych i technicznych (technologicznych). więcej »

cena 26,25 zł
więcej
opracowanie Prekursor