Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania

Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań eksperymentalnych uczniów w wieku 10-14 lat. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 608

ISBN 978-83-7271-713-9
rok wydania 2012
stron 196
cena 24,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Rozumowania w matematyce elementarnej. Hipotezy, twierdzenia, dowody
Marianna Ciosek, Anna K. Żeromska

Skrypt, który w założeniu Autorek może stanowić źródło zadań i problemów do pracy indywidualnej studentów (np. wykonywanej w domu), stanowiącej formę przygotowania się do zajęć z dydaktyki matematyki. Zawarte w nim materiały mają za zadanie pomóc studentom w przygotowaniu się do...

cena 9,00 zł
Metodologia matematyki jako przedmiot badań antropomatematycznych
Anna K. Żeromska

Głównym celem pracy jest poznanie uwarunkowań procesu nauczania–uczenia się matematyki, aby można było postawić diagnozę kryzysu w zakresie nauczania tego przedmiotu na różnych poziomach edukacji. Autorce zależy na humanizacji obrazu matematyki w jej szkolnym ujęciu i złagodzeniu... więcej »

cena 21,00 zł
Problemy analizy matematycznej w zadaniach. Część I
Janusz Krzyszkowski, Zbigniew Powązka, Eugeniusz Wachnicki

Pierwsza część zbioru zadań obejmuje materiał z zakresu funkcji jednej zmiennej rzeczywistej. Znajdują się w niej zadania dotyczące własności zbioru liczb rzeczywistych, ciągów liczbowych oraz funkcji rzeczywistych, jak również teorii granic i rachunku różniczkowego. więcej »

cena 26,25 zł
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Kreatywny nauczyciel – wskazówki i rozwiązania
Katarzyna Potyrała (red.)

Publikacja przedstawia aktualny problem przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć przyrodniczych we współczesnej szkole. Wypełnia lukę na edukacyjnym rynku wydawniczym i stanowić będzie cenną pomoc wspierającą dydaktyków przedmiotowych w kształceniu studentów, jak i... więcej »

cena 12,00 zł
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
więcej
opracowanie Prekursor