Kształcenie zintegrowane. Projektowanie działań edukacyjnych

Irena Adamek (red.)

[Nowoczesna Szkoła nr 11]

ISBN 83-7271-241-7
rok wydania 0
format A5
oprawa miękka
stron 148
cena 6,30 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
E-learning akademicki. Perspektywa humanistyczna
Anna Turula

Książka jest przykładem pracy naukowej prowadzącej Czytelnika od ogólnych rozważań na temat istoty edukacji, poprzez własny pomysł na łączenie tradycyjnej dydaktyki z możliwościami nowych mediów, po przykłady ich praktycznego zastosowania i rekomendację przydatnych nauczycielowi... więcej »

cena 26,00 zł
bestseller
A Teacher in the Contemporary Multicultural World
Kinga Łapot-Dzierwa (red.)

Publikacja jest znaczącym głosem w dyskusji o roli nauczyciela we współczesnym wielokulturowym świecie. Tłem dla prowadzonych przez autorów tego zbioru rozważań jest obecna sytuacja społeczno-kulturowa, w jakiej przyszło pracować nauczycielom. Książka inspiruje do uważnego spojrzenia...

cena 24,00 zł
Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych. Komunikacja i procesy poznawcze
Justyna Kotowicz

W książce postanowiono spojrzeć przez pryzmat dwujęzyczności na dwa aspekty funkcjonowania dzieci głuchych, czyli na komunikację i procesy poznawcze. Oba te obszary są interesujące zarówno z punktu widzenia naukowca zajmującego się głuchotą, jak i z perspektywy praktyka (np.... więcej »

cena 19,00 zł
Dydaktyka historii jako dyscyplina akademicka wobec wyzwań współczesności
Lucyna Kudła, Czesław Nowarski (red.)

Dydaktyka historii jako dyscyplina akademicka wobec wyzwań współczesnościDydaktyka historii jako dyscyplina akademicka wobec wyzwań współczesnościPraca ukazuje stan dydaktyki historii, jako dyscypliny naukowej w Polsce. W zbiorze znalazły się artykuły autorów pochodzących ze wszystkich...

cena 17,85 zł
Emocja jako odpowiedź na wartość. Psychologiczne aspekty teorii emocji Jeana-Paula Sartre’a
Rafał Abramciów

Praca wyszła spod pióra tłumacza dwu znaczących książek Jeana Paula Sartre’a. Ma charakter metateoretyczny i systematyczny i składa się z trzech części. Część pierwsza poświęcona jest analizie pojęcia emocja, druga stanowi prezentację fenomenologicznej teorii emocji J.P.... więcej »

cena 19,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
więcej
opracowanie Prekursor