Uczeń i nauczyciel w edukacji muzycznej

Romualda Ławrowska

Książka poświęcona jest wczesnej edukacji muzycznej dzieci, opartej na przestrzeganiu zasady podmiotowości ucznia i nauczyciela. Dotąd ta problematyka nie była podejmowana, nie ma też odpowiedniej literatury o twórczych doświadczeniach stosowania zasady podmiotowości we współczesnej edukacji muzycznej. Praca Romualdy Ławrowskiej jest w tym względzie oryginalna i wypełnia istniejącą lukę w pedagogice muzycznej, nastawionej na rozwijanie zdolności i umiejętności muzycznych. Praca adresowana jest do studentów kierunków pedagogicznych i pedagogiczno-muzycznych, a także do wychowawców muzycznych, w tym nauczycieli akademickich, nauczycieli szkół podstawowych i przedszkoli, którzy zajmują się powszechną edukacją muzyczną swoich wychowanków. [Prace Monograficzne nr 354]

ISBN 83-7271-199-2
rok wydania 2003
format B5
oprawa miękka
stron 240
chwilowo niedostępna
ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
opracowanie Prekursor