Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela. Nowe wyzwania edukacyjne

Jacek Migdałek, Anna Stolińska (red.)

Książka poświęcona jest teorii i praktyce edukacyjnych zastosowań nowoczesnych technologii informacyjnych. Łączy elementy teorii pedagogicznych z konkretnymi rozwiązaniami praktycznymi w niezwykle złożonej dziedzinie z pogranicza nauk humanistycznych i technicznych (technologicznych).

ISBN 978-83-7271-649-1
rok wydania 2011
format B5
oprawa miękka
stron 388
cena 26,25 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Jan Rajmund Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska (red.)

Z okazji 65-lecia Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – uczelni kształcącej przede wszystkim przyszłych nauczycieli – dydaktycy poszczególnych przedmiotów postanowili przedstawić dokonania swoich instytutów w zakresie nauczania i przygotowania studentów do zawodu. Autorzy... więcej »

cena 37,80 zł
Kreatywny nauczyciel – wskazówki i rozwiązania
Katarzyna Potyrała (red.)

Publikacja przedstawia aktualny problem przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć przyrodniczych we współczesnej szkole. Wypełnia lukę na edukacyjnym rynku wydawniczym i stanowić będzie cenną pomoc wspierającą dydaktyków przedmiotowych w kształceniu studentów, jak i... więcej »

cena 12,00 zł
Matematyczne uogólnianie. Możliwości uczniów i praktyka nauczania
Lidia Zaręba

Autorka zajęła się ważną z punktu widzenia dydaktyki matematyki i ciągle aktualną problematyką uogólniania w nauczaniu tego przedmiotu. Książka jest monografią zawierającą wyczerpujące omówienie zarówno teoretycznych aspektów uogólniania, jak i przebiegu oraz wyników badań... więcej »

cena 24,00 zł
Metodologia matematyki jako przedmiot badań antropomatematycznych
Anna K. Żeromska

Głównym celem pracy jest poznanie uwarunkowań procesu nauczania–uczenia się matematyki, aby można było postawić diagnozę kryzysu w zakresie nauczania tego przedmiotu na różnych poziomach edukacji. Autorce zależy na humanizacji obrazu matematyki w jej szkolnym ujęciu i złagodzeniu... więcej »

cena 21,00 zł
Pojęcia i definicje chemiczne w ujęciu kognitywistycznym
Małgorzata Nodzyńska

Praca jest ukierunkowana na jeden z najważniejszych czynników kształcenia, tj. głębsze uwzględnienie indywidualności ucznia w dziedzinie rozumienia pojęć i ich kontekstów. Autorka przechodzi od problemów ogólnych poprzez opis konkretnych metod i przykładów ich zastosowań aż do... więcej »

cena 19,95 zł
Przez edukację do zrównoważonego rozwoju
Alicja Walosik

Autorka reprezentuje niezbyt liczną w Polsce grupę dydaktyków szkoły wyższej w zakresie biologii i ochrony środowiska. Podjęła się zadania sformułowania wymagań programowych dotyczących kształcenia ekologicznego i środowiskowego na bazie edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Do...

cena 25,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor