Efekt oczekiwań interpersonalnych w edukacji

Sławomir Trusz

Głównym przedmiotem analiz oraz przedstawionych wyników badań eksperymentalnych jest wpływ tworzonych przez nauczyciela oczekiwań interpersonalnych na kierowane wobec uczniów oddziaływania edukacyjne. Książkę podzielono na dwie części – teoretyczną i empiryczną. W części pierwszej omówiono podstawowe teorie oraz wyniki badań, w których próbowano identyfikować źródła trafnych i nietrafnych oczekiwań interpersonalnych oraz oszacować ich wpływ, z jednej strony – na postrzeganie uczniów oraz zachowania nauczycieli w klasie szkolnej, z drugiej zaś – na osiągnięcia szkolne dzieci. W części drugiej przedstawiono rezultaty badań. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 565

ISBN 978-83-7271-612-5
rok wydania 2010
format B5
oprawa miękka
stron 212
cena 23,10 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
opracowanie Prekursor