Subiektywny obraz zdrowia oraz zachowań zdrowotnych uczniów z wadą słuchu

Grażyna Gunia

Autorka prezentuje badania własne, których celem była: diagnoza wiedzy o zdrowiu uczniów z wadą słuchu z klas gimnazjalnych w zakresie higieny osobistej i otoczenia, żywności i sposobu żywienia, bezpieczeństwa i pierwszej pomocy, aktywności ruchowej i czasu wolnego w kontekście realizacji edukacji zdrowotnej na tym poziomie kształcenia ogólnego; diagnoza samooceny stanu zdrowia badanych uczniów oraz diagnoza ich zachowań zdrowotnych. ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 553

ISBN 978-83-7271-590-6
rok wydania 2010
format B5
oprawa miękka
stron 274
cena 25,20 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Edukacja europejska: założenia, perspektywy, funkcje społeczne. Krytyczne spojrzenie
Anna Włoch

Książka ukazuje kluczowe problemy związane z wdrażaniem założeń edukacji europejskiej do systemów oświatowych różnych szczebli w skali europejskiej i krajowej. Ponadto nakreśla aktualne kierunki rozwoju polityki edukacyjnej Unii Europejskiej, eksponuje społeczny aspekt różnych... więcej »

cena 26,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Gerontologia społeczna i oświatowa. Zarys problematyki
Zofia Szarota

Autorka jest jednym z najwybitniejszych w naszym kraju znawców problematyki gerontologii społecznej i oświatowej. Niniejsza praca ma charakter podręcznikowy. Osoby zajmujące się gerontologią znajdą w niej rzetelny przegląd literatury dotyczącej starości. Nauczą się podstaw... więcej »

cena 12,00 zł
Gorszenie w literaturze, języku, mediach i edukacji
Bogusław Skworonek, Elżbieta Rudnicka-Fira (red.)

Poszczególne artykuły zamieszczone w tym tomie przede wszystkim opisują zjawiska nieakceptowane przez obowiązującą normę (obyczajową, estetyczną, etyczną, językową) w tak różnych przestrzeniach kultury, jak współczesny dramat, prasa codzienna, literatura najnowsza, sztuki... więcej »

cena 23,00 zł
Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla...

cena 24,15 zł
Mowa. Rozwój — zaburzenia — terapia.
Elżbieta M. Minczakiewicz

Praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci oraz próbą udzielenia odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych. Zasygnalizowano również problem kształcenia mowy, jej wad i zaburzeń u dzieci...

cena 30,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor