Mowa. Rozwój — zaburzenia — terapia.

Elżbieta M. Minczakiewicz

Praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci oraz próbą udzielenia odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych. Zasygnalizowano również problem kształcenia mowy, jej wad i zaburzeń u dzieci z upośledzeniem umysłowym, wadami słuchu i porażeniem mózgowym. Prezentowane zaburzenia ukazano od strony przyczyn, objawów, diagnozy, a także terapii i jej wyników.

ISBN 83-86841-36-2
rok wydania 2000
format B5
oprawa miękka
stron 278
cena 30,00 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Mowa dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia
Danuta Pluta-Wojeciechowska

Praca podejmuje niezbadane do tej pory aspekty mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia w ujęciu lingwistyki kognitywnej. Przyjęty przez autorkę sposób przedstawienia problematyki pozwolił na całościowe spojrzenie na zaburzenia mowy występujące w tej grupie dzieci, które dotychczas...

cena 69,00 zł
Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej – metoda krakowska
Jadwiga Cieszyńska, Zdzisława Orłowska-Popek, Marta Korendo (red.)

Zebrane w tomie artykuły dotyczą zagadnień niezwykle istotnych dla środowisk zainteresowanych problemami diagnozy i terapii logopedycznej oraz funkcjonowania psychospołecznego osób dotkniętych zaburzeniami mowy. Treści skupiają się wokół trzech bloków tematycznych: bilingwizmu,... więcej »

cena 25,20 zł
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla...

cena 24,15 zł
więcej
opracowanie Prekursor