Agnieszka Domagała-Kręcioch, Olga Wyżga (red.)

rok wydania
chwilowo niedostępna
ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Analiza filozoficzna rozprawy Richarda Dedekinda Stetigkeit und irrationale Zahlen
Piotr Błaszczyk

Rozprawa R. Dedekinda jest niewątpliwie jedną z najsłynniejszych w całej historii matematyki. Zawiera bodaj najszerzej akceptowaną definicję pojęcia liczby rzeczywistej. Niniejsza praca jest wszechstronną analizą tej rozprawy, która może przyczynić się do głębszego rozumienia takich...

cena 33,60 zł
Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej – uwarunkowania nieobecności
Iwona Czaja-Chudyba

Praca ma charakter teoriopoznawczy oraz badawczy. Wynikające z badań wnioski potwierdzają potrzebę uświadamiania nauczycielom ważności wprowadzania konstruktywnego krytycyzmu do procesu nauczania w edukacji wczesnoszkolnej. Dlatego ważna i aktualna staje się podstawowa teza niniejszej... więcej »

cena 35,00 zł
Przekład arii operowych jako specyficzne zagadnienie przekładoznawstwa
Elżbieta Sierosławska

Starannie przemyślane i sumiennie napisane studium z pogranicza muzykologii i przekładoznawstwa. Autorka wychodzi z założenia, iż arie operowe jako twory złożone: muzyczno-słowne wymagają specyficznej praktyki i teorii ich tłumaczenia. Książka powstała na podstawie bogatej i... więcej »

cena 22,00 zł
Wizja świata – wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej
Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś (red.)

Publikacja ukazuje różne obszary kształcenia doświadczeń, wiedzy i rozwoju dziecka, uwzględniając współczesne potrzeby małego odbiorcy, treści nauczania, metody i formy pracy najbardziej efektywne, które są prezentowane w teorii i praktyce pedagogicznej. Autorzy prezentują krytyczną...

cena 24,00 zł
opracowanie Prekursor