Rzecz o wiedzy nauczycielskiej

Ireneusz Kawecki

Praca dotyczy dwóch ważnych problemów: po pierwsze, pedagogicznych treści wiedzy przedmiotowej nauczycieli (opis i porównanie kompetencji zawodowych czterech nauczycieli historii – z Krakowa i z Litwy), po drugie – metodologii badań jakościowych w pedagogice. [ISSN 0239-6025, Prace Monograficzne nr 519]

ISBN 978-83-7271-526-5
rok wydania 2009
format A5
oprawa miękka
stron 156
cena 11,55 zł
DO KOSZYKA

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Człowiek w zmieniającej się perspektywie
Zofia Szarota, Adrian Biela (red.)

Cywilizacja XXI wieku sprawiła, że technicyzacja, globalizacja i mediatyzacja życia poprawiła znacząco poziom codziennej egzystencji. Równocześnie niesamowity postęp techniczny powiązany z konsumpcyjnym stylem życia stwarza ogromne spektrum zagrożeń. Deaksjologizacja życia sprawia, że...

cena 19,00 zł
Dziecko–uczeń w systemie edukacyjnym – teraźniejszość i przyszłość
Irena Adamek, Bożena Muchacka (red.)

Zbiór tekstów, w których Autorzy podejmują naukową dyskusję nad współczesnym dzieciństwem, jego rzeczywistością, ideałem, kontekstami oraz propozycjami nowego modelu edukacji. Książka adresowana jest do studentów pedagogiki, do nauczycieli i wychowawców i do wszystkich, których... więcej »

cena 17,85 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa wobec wyzwań współczesności
Zbigniew Kwiasowski, Klaudia Cenda-Miedzińska (red.)

Autorzy poszczególnych artykułów podejmują następujące tematy: rola edukacji dla bezpieczeństwa, problemy w zakresie bezpieczeństwa we współczesnej szkole, rodzina i szkoła w budowaniu poczucia bezpieczeństwa osobistego i społecznego, wybrane rozwiązania prawne, zagrożenia i... więcej »

cena 27,00 zł
Edukacja europejska: założenia, perspektywy, funkcje społeczne. Krytyczne spojrzenie
Anna Włoch

Książka ukazuje kluczowe problemy związane z wdrażaniem założeń edukacji europejskiej do systemów oświatowych różnych szczebli w skali europejskiej i krajowej. Ponadto nakreśla aktualne kierunki rozwoju polityki edukacyjnej Unii Europejskiej, eksponuje społeczny aspekt różnych... więcej »

cena 26,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Gerontologia społeczna i oświatowa. Zarys problematyki
Zofia Szarota

Autorka jest jednym z najwybitniejszych w naszym kraju znawców problematyki gerontologii społecznej i oświatowej. Niniejsza praca ma charakter podręcznikowy. Osoby zajmujące się gerontologią znajdą w niej rzetelny przegląd literatury dotyczącej starości. Nauczą się podstaw... więcej »

cena 12,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor