Nauka czytania krok po kroku. Jak przeciwdziałać dysleksji

Jadwiga Cieszyńska

Praca będąca rezultatem wieloletnich doświadczeń logopedycznych autorki, prowadzonych przez nią badań i poszukiwań skutecznych metod nauczania dzieci czytania, a także gruntownej znajomości zagadnień z zakresu logopedii i dziedzin pokrewnych. W książce obok rozdziałów o charakterze teoretycznym znalazły się rozdziały, które zaznajamiają z diagnozowaniem dzieci przedszkolnych oraz z formami terapii dzieci wykazujących trudności w czytaniu i pisaniu. Dopełnieniem pracy jest aneks, zawierający liczne przykłady i ćwiczenia.

ISBN 83-7271-303-0
rok wydania 2005
format B5
oprawa miękka
stron 142
cena 19,00 zł
DO KSIĘGARNI

jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości

DODAJ DO SCHOWKA
Klienci zainteresowani tą pozycją kupowali także
Nowe podejście w diagnozie i terapii logopedycznej – metoda krakowska
Jadwiga Cieszyńska, Zdzisława Orłowska-Popek, Marta Korendo (red.)

Zebrane w tomie artykuły dotyczą zagadnień niezwykle istotnych dla środowisk zainteresowanych problemami diagnozy i terapii logopedycznej oraz funkcjonowania psychospołecznego osób dotkniętych zaburzeniami mowy. Treści skupiają się wokół trzech bloków tematycznych: bilingwizmu,... więcej »

cena 25,20 zł
bestseller
Programowanie języka w terapii logopedycznej na przykładzie rozwoju języka dzieci niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Książka zawiera informacje na temat biologicznych podstaw nabywania języka ze szczególnym zwróceniem uwagi na odbiór i przetwarzanie informacji językowych, także w zależności od lateralizacji słuchowej w przypadku osób z uszkodzonym słuchem. więcej »

cena 25,00 zł
Emocje w wypowiedziach uczniów niesłyszących
Zdzisława Orłowska-Popek

Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ...

cena 28,35 zł
Stymulacja komunikacji językowej dzieci z autyzmem
Katarzyna Sedivy-Mączka

Celem monografii było ukazanie, w jaki sposób terapia językowa wpływa na całościowe funkcjonowanie dzieci z autyzmem. W osiągnięciu zamierzonego celu pomogło oparcie się na wiedzy neurologopedycznej, językoznawczej oraz psychologicznej oraz zastosowanie metody całościowej, odnoszącej...

cena 19,00 zł
Człowiek w zmieniającej się perspektywie
Zofia Szarota, Adrian Biela (red.)

Cywilizacja XXI wieku sprawiła, że technicyzacja, globalizacja i mediatyzacja życia poprawiła znacząco poziom codziennej egzystencji. Równocześnie niesamowity postęp techniczny powiązany z konsumpcyjnym stylem życia stwarza ogromne spektrum zagrożeń. Deaksjologizacja życia sprawia, że...

cena 19,00 zł
Diagnoza i rewalidacja indywidualna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Marzena Klaczak, Piotr Majewicz (red.)

Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej,... więcej »

cena 11,00 zł
więcej
opracowanie Prekursor