Książka zawiera czternaście artykułów, rozłożonych w dwóch częściach. Pierwsza zatytułowana jest Współczesne trendy w edukacji turystycznej i krajoznawczej, druga – Potencjał edukacji muzealnej i regionalnej. Obszerny wstęp ukazuje złożoność badań nad turystyką i konieczność interdyscyplinarnego ich ujęcia; takie podejście umożliwia odpowiednie ukształtowanie profesjonalnego kształcenia w zakresie edukacji turystycznej.
fragment recenzji
Książka zawiera czternaście artykułów, rozłożonych w dwóch częściach. Pierwsza zatytułowana jest Współczesne trendy w edukacji turystycznej i krajoznawczej, druga – Potencjał edukacji muzealnej i regionalnej. Obszerny wstęp ukazuje złożoność badań nad turystyką i konieczność interdyscyplinarnego ich ujęcia; takie podejście umożliwia odpowiednie ukształtowanie profesjonalnego kształcenia w zakresie edukacji turystycznej.
fragment recenzji